Anatomija dobrog dizajna web stranica koji Google voli
Ako želimo razmotriti izradu web stranice koja će biti dobro postavljena na Google pretraživanje, moramo biti svjesni učinka koji naša web stranica čini. Mi svi želimo višu posjećenost na našim web stranicama, a ako mi stvarno to želimo uzeti u obzir da se to dogodi, moramo biti svjesni da kvaliteta SEO ne bi trebala biti na dnu našeg popisa. U stvari, to bi trebao biti naš prioritet.
S najmanje 200 faktora rangiranja u algoritmima tražilice, potrebno je neko vrijeme da razumijete kako se SEO može integrirati u proces dizajna vaše web stranice kako bi Google bio zadovoljan.
Kada smo u potrazi za našim ciljanim tržištem, trebali bismo biti svjesni da je puno tvrtki stavilo svoje web stranice i istovremeno, puno kupaca je u potrazi za istim ili sličnim web stranicama. Kako to napraviti bolje od konkurencije? Optimiziranjem našeg SEO- a. To bi trebalo smatrati najpoželjnijim, ako želite biti prvi na redu na koga će kliknuti od 3,5 milijardi pretraživanja koja su napravljena svaki dan i povezati se sa ciljnim tržištem mnogo brže.
Kada govorimo o Google-u kao platformi za pretraživanje, želimo ‘zadovoljiti njegove oči’ s dizajnom naše web stranice, s nečim što bi mu se svidjelo i što bi prepoznao kao važno. To je razlog zašto dobar izgled nije uvijek funkcionalan i trebali bismo upotpunjavati dobar izgled s planiranjem i provedbom u nešto što će biti prihvaćeno od strane naše platforme za pretraživanje: Google – a.
S najmanje 200 faktora rangiranja u algoritmima tražilice, potrebno je neko vrijeme da razumijete kako se SEO može integrirati u proces dizajna vaše web stranice kako bi Google bio zadovoljan. Pogledajmo što treba raditi i kako razmišljati o optimizaciji generacije vodećih podataka i pretraživačima te o web-lokacijama prilagođenim korisnicima koje zadovoljavaju Google.
Ključni čimbenici dizajniranja web stranice koju Google voli
Osim ključnih riječi, trebali bismo biti usmjerena na neke druge stvari koje mogu poboljšati naš SEO, kao što je poboljšanje korisničkog iskustva. Razmišljajući o tome i provodeći neke zanimljive, ali u isto vrijeme jednostavne ideje na vašoj web stranici, kao i neke ključne riječi, možete napraviti vašu web stranicu zabavnom. Korisničke web stranice su atraktivne i ugodne za korisnikovo oko, kao i Google- ovo. Trebali biste uzeti u obzir da tražilice gledaju stopu napuštanja početne stranice kada rangiraju vašu stranicu. U isto vrijeme, možda je pravo vrijeme da razmislite kako izgled veše web stranice ima izravan utjecaj na SEO, pa je važno razmotriti tu opciju što pažljivije.
Kada govorimo o korisničkim stranicama, trebali bismo razmisliti o našim potencijalnim klijentima i nekoliko ključnih elemenata koji doprinose dobrom korisničkom iskustvu. Prvi je najvažniji:
Zadrži jednostavan izgled
pokušaj zadržati svoj dizajn čist, napraviti vizualne elemente koji su atraktivni, a ne zbunjujući. Ostavite malo praznog prostora na svojim stranicama, dizajn će biti jednostavan, tako da korisnik ne bude preopterećen viškom informacija.
Jasna, sažeta navigacija
olakšava vašim posjetiteljima pregledavanje web-lokacije. Vaš izbornik bi trebao biti jednostavan, umjetnički i opisni što znači da je jednostavan baš kao i cijela web stranica. Većina korisnika posjetit će vašu web stranicu pomoću mobilnog uređaja. Velika je mogućnost da će skenirati stranicu. Mali odlomci s opisnim zaglavljima su lakši za vaše čitatelje po pitanju razumijevanja teksta.
Držite prepreke na minimumu
nemojte tražiti od korisnika da ispunjavaju obrasce ili se registriraju za popis e-pošte čim otvore i počnu pretraživati stranicu. To stvara loše korisničko iskustvo, pogotovo ako je korisnik prvi put na vašoj web-lokaciji i još ne zna vrijednost vašeg sadržaja. Umjesto toga, korisnika zamolite da popuni obrazac kada je on zaista važan i da isti bude kratak i jednostavan.
Kvaliteta sadržaja
kada govorimo o kvalitetnom sadržaju, moramo imati na umu da je ključ dobrog korisničkog iskustva i SEO. Moramo se složiti da je kombiniranje sadržaja s vizualnim medijima bolja. Međutim, ako vaše stranice sadrže previše vizuala i nedovoljno riječi, tražilice će odlučiti da vaša web lokacija nema previše kvalitetan sadržaj.
Zadrži jednostavan izgled , Jasnu sažetu navigaciju, Kvalitetan sadržaj, Držite prepreke na minimumu
Kada govorimo o tražilicama, trebali bismo im dati do znanja o čemu se na stranici radi. Dodavanjem slika, videozapisa ili neke druge vrste vizualnog sadržaja trebali bismo dodati i neki opisni odlomak da bismo objasnili o čemu se radi na stranici.
Optimizacija slike je također neophodna. Obavezno uključite relevantne ključne riječi u svoje alt oznake slike. Google također provjerava ključne riječi u Flash-u, pa ih obavezno dodajte i tamo.
0 Comments